Semester



Min lilla Freizan

Nu har jag semester i 2 veckor guuuud så gott!!! har längtat efter detta länge, jag var ju arbetslös i nästan 4 år förutom lite kurser och en praktik tiil att börja heltid. Det känns kan jag lova men det är väl så här det är för många men jag har längtat efter att vara med barnen och ta dagen lite som den kommer. 

Vi ska väl inte göra så mycket mer än lite dags utflykter i sommar och en helg upp till Leksand och äventyrs badet där.
 vi var där för 2 år sedan och det är jättekul. ha det gott KRAM Ewa

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilket fint kort på Freia, gött med semester det har jag med. Vi får ses någon dag, jag ringer dig. Massor av kramar till dig och barna.

Postat av: annica

vilket sommrigt och fint kort!!

2008-07-05 @ 22:31:35
URL: http://www.branting.org
Postat av: Marie

Japp, du har så rätt men med jackan så blev det 200:- Ha det gött kramar i massor

2008-09-08 @ 20:01:23
URL: http://www.mariesbloggsida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback