Magsjuka

Inatt slog den till på Josef. Han hade känt sej lite dålig under gårdagen och jag frågade flera ggr om han mådde illa men nej sa han det gjorde han inte. och jag tänkte att det kanske var så att det var hans tarm sjukdom som hade börjat igen,
men sen vaknar han vid 00.00 och skulle gå på toa frågar igen om han mådde illa nej sa han sen hör jag honom ropa
 - mamma och då visste jag då var det kört sen kräktes han 2 ggr och i dag mår han lite bättre men nu får vi se hur det blir med dom andra barnen Elias fick gå till skolan. Tycker att det är så svårt det där ska man isolera alla när en har magsjuka vet inte men dom får väl ringa om dom inte vill ha honom i skolan.
skulle ju ha kört mamma till sjukhuset idag men fick ju ringa återbud då josef är sjuk :(  så hon tog en taxi i stället jaja vad ska man göra!  :(  kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lider med er där hemma :(

*kraaaamar i massor*

2008-01-17 @ 21:23:53
Postat av: Linda

Vi håller tummarna att vi ska slippa, men frågan är hur stor är chansen???

Postat av: Linda

maila mig så får du lösen

2008-02-10 @ 19:29:25
URL: http://trebarnsmamma.se/
Postat av: Marie

Halloj, är hemma med Wiggo för magsjuka, jag bara hoppas att vi andra slipper ha det. Har ju inte tid att vara sjuka. Hur är det med er? Förutom magsjukan så är här full rulle. Massor av kramar till dig och barna på Alla hjärtans dag. Ha det bra så får vi höras SNART.

2008-02-14 @ 10:14:47
URL: http://www.mariesbloggsida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback