ont

Vaknade med ont i huvudet ringde till kursen jag är på och sa att jag inte kommer i dag. Ska ta en alvdon nu och gå och lägga mej.
vilade lite sen ringde grannen så jag gick en liten promenad med henne och sen bjöd hon på kaffe. Senare så körde jag S till jobbet och körde en kompis som gjorde lite ärenden. Mår lite bättre nu men nu har Freia börjat hosta ganska mycket och det är tydligen ngt som går på hennes dagis. Det är ju så svårt att få i henne host medicin hon bara spyr upp den och jag vet inte om det finns ngt alternativ heller men om ngn vet får dom gärna komma med förslag.
 
Har ju provat att Freia ska gå utan blöjor nu, I 2 dagar det har gått väldigt bra jag frågar henne ganska ofta  och i bland kommer hon springande och skriker  "jag måste kissa" hoppas hon fortsätter så.Har ju inte tyckt att det varit så bråttom med det förut det tycker jag ju egentligen inte att det är nu heller men ska prova funkar det så är det ju bara bra.

Ha det gott kram /Ewa

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Kan man blanda medicinen med något drickbart? Kanske funkar? Men det smakar kanske spya i stället :S

2007-01-18 @ 23:45:39
Postat av: Linda

Tack snälla... vad jag blev glad...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback