Har nyss

japp har nyss hämtat barnen från skola och dagis, lagar förtillfället ugnspannkaka som jag har gjort tre ggr förr typ men man kan ju göra det enkelt för sej.
 Det låter som ungarna river hela övervåningen men jag orkar inte säga till dom.
 
I dag på kursen så har vi nu börjat i photo shop det verkar jätte roligt men svårt och mycket att komma i håg men det blir nog lite lättare sen när man kommit in i det, ska försöka att ta med lite bilder å man kan retuchera lite särskilt på mej så jag kan ta bort några valkar här och där :) haha S jobbar i gbg i dag så jag och barnen har blivit bjudna bort till Josefs kompis sedan kul. Japp då var det snart dags att äta så jag säger hej till nästa gång / Ewa

Kommentarer
Postat av: Ebba

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback