Slutet på veckan

(13:50 )Sitter här på kursen och skriver. Elias har varit sjuk hela veckan så S har varit hemma med honom då jag bara har 2 veckor kvar på kursen och vill inte missa det sista. 
Vi var ute och åt på lunchen och det är faktiskt mysigt och kunna gå ut och äta tillsammans i slutet på veckan. Näää måste fortsätta jobba nu.

(17:45) har varit hemma en stund och sitter här och dricker en stor kaffe latte barnen leker och just nu är allt ganska lugnt. I kväll är det Lets dance, favorit programmet här hemma, så det blir en tv kväll med fredags mys. I morgon tänkte jag åka med barnen till syrran vi får väl se.
 Ha det gott kram Ewa

Kommentarer
Postat av: Linda

det är ett annat lösen på det, simonhanna
Ja det var skönt...

Postat av: Madeleine

vad ska du med en hemsida till som aldrig uppdaterar? ;D;D:D

2007-02-21 @ 22:43:30
Postat av: Linda

Ja visst har hon blivit stor min lilla skitunge

2007-03-13 @ 20:46:36
URL: http://www.lixenstrand.org.uk
Postat av: Linda

Nej vi ska inte kolla, dels är det en massa pengar, men sedan har vi ju en av varje så oss kvittar det..
Jaså jag hoppas faktiskt att det är en liten kille denna gången, varför vet jag inte.. Haha

2007-03-20 @ 16:48:44
URL: http://www.lixenstrand.org.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback