Åh det händer mycket nu.

Ja det gör det har slutat kursen och börjat och jobba. ( Det kom en chans jag inte kune missa ) Det är jätte roligt särskillt när det är sånt som jag verkligen vill hålla på med. Vill inte avslöja för mycket än men om ett tag kan jag berätta lite mer om det blir fortsättning. Det är inom affär så mycket kan jag säga :)

Ja S pappa har äntligen åkt herregud vad det var jobbigt men nu är det mitt hem igen.
 Min dator har varit trasig också den blev fixad och fem dagar senare trasig igen men jag har väl tänkt att vi ska köpa en ny framåt jul så jag kämpar mej vidare med den jag har så länge.

Freia pratar jätte mycket nu kommer inte ihåg att dom andra pratade så mycket. Hon kan ju sjunga hela lilla katt också det tycker jag inte är dåligt för en 2-åring lite drygt  men potträningen går så där, när hon är naken går det bra men då sitter hon mest på pottan hela tiden och hasar sej runt på den i stället och säger att det är en bil :P hee 

Just nu sovar hon gott en stund brevid mej vi har varit på stan i dag jag S och Freia dom andra två hade barnvakt det var skönt att bara ha en unge med sej så man kunde gå dit man själv ville :)  Det är grått och regnit ute jag  ska sätta i gång lite kaffe nu till mej och S så vi kan fika lite innan han åker tillbaka till jobbet. Vi har redan käkat med barnen i dag gjorde en riktig latis grej i går köpte FÄRDIGA pannkakor till barnen så var den maten kirrad smart va?  Ja nu väntar  Nogat Kaffet hehe  Kram Ewa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback