Mumsig chokladtårta !

I går hade Anders min bror kalas vi gick inte dit för Josef var inte bra i magen så jag ville inte ta ngn risk att dom får magsjuka, visserligen tror jag att det är Josefs sjukdom som kanske börjat spöka men jag får vänta och avvakta lite (han har chrons sjukdom ) men syrran kom hit efteråt med en hel chokladtårta som Anders skickat med gott (tack bror)  den mumsade vi på till kaffet .
Har gått igenom kameran idag som jag köpte den verkar lätt och på fredag ska jag köpa ett minneskort till den. Anders ska komma och visa hur man gör när man för över bilderna till datorn men han är inte ledig förrens på onsdag så vi får väl hoppas att han har tid då. Nej dax att göra kvällsmat till barnen så jag kan se på bb sedan och äta den sista biten choklad tårta mums.
Ha det gott / kram Ewa

Kommentarer
Postat av: Anders

Jag förväntar mig samma av dig nästa år.

2006-08-24 @ 23:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback