Lite klagan men en doft av sommar.

S kom hem i fredags. Äntligen! Det är jobbigt att han måste vara borta så mycket, det märks att ens humör inte är vad det borde vara  är lätt irriterad på barnen. Känns nästan som man är ensamstående och har lite avlastning varannan helg :(  men men vad ska man göra pengar måste man ha så det finns inget annat alternativ för oss just nu men dom som lider mest är väl barnen egentligen. usch så negativt allt blev men nu är han hemma  :)

var på stan i lördags och strosade omkring. Gick in på expert för att kolla på kameror vi har ju haft svårt att bestämma oss eller rättare sagt gubben min har haft svårt men så hittade han en som han tyckte vi skulle ha ( något förvånande) så nu har vi en. Jätte kul jag har verkligen längtat efter en sååå länge men måste lära mej lite först och jag har inte hunnit med det än men i morgon när jag är själv ska jag sätta mej ner och kolla allt :) ´

Tittade ut i morse och såg att mitt plommonträd är överfullt med blommor men inte lika mycket blad ser rätt kul ut och det luktar härligt. En doft av sommar verkligen.

Nu ska S ta med killarna ut på en moped tur på vespan dom älskar det dom får aldrig nog  han får passa på nu för snart åker han igen men den här gången kommer han tillbaka troligtvis redan på onsdag och är hemma i en vecka Hoppas att det får vara fint när han kommer hem också så man kan vara ute och greja lite grilla och allt annat härligt. Ha det gott /  kram Ewa


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej!
Vad kul för er med kamera och allt - och att du får ha S hemma!
Hoppas att det är bra med dig!

Många kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback