Dagarna går.....

Har inte haft ork att skriva på ett tag men nu gör jag ett nytt försök. Livet går sin gilla gång har börjat inse att mina barn börjar att bli stora i förra veckan fick Elias ett brev om i vilken klass han hamnat i skolan ! ehh redan!!!!  tänkte jag då men det blir nog bra med det. Han kommer att få samma fröken som Josef har haft så då är jag väldigt nöjd hon är kanon på alla sätt.
Tänkte att jag skulle ut på stan i dag och kolla vårjacka till flisan hon har ingen och nu kommer ju förhoppningsvis våren så det kan ju vara bra att införskaffa en. kollade lite på tradera i går men hittade ingen jag gillade så det får bli en ny.

Madde var här igår och hjälpte mej med barnen medans jag jobbade. Dagis och skola var stängt för planeringsdag och farmor blev magsjuk. Mormor kom också en stund för att hjälpa madde medans hon gick och lämnade in en uppsats till universitetet.
 På fredag ska vi har kalas här hemma då är det jag som fyller. Tänkte ha paj och vaniljsås i stället för tårta känns så sommrigt tycker jag och det är så enkelt och gott men anar att barnen vill ha tårta så det blir nog det med :).
 Elias har sagt till pappa att : mamma önskar sig guldarmband och halsband en barbie och en guldklänning :D :D mamma blir nog jättesnygg i det eller vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Marie

Du kommer att bli skitsnygg. Ett stort GRATTIS i förskott på födelsedagen. Skriver det nu för på fredag är det risk att jag glömmer att ringa. Ha en trevlig födelsedag i din nya guldklänning :)

Krammar från oss alla.

2006-05-03 @ 14:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback