Bebis





Min bror har fått barn en liten flicka föddes den 4 jan. Åhh vad jag längtar efter att få träffa dom Vi tänkte åka upp i morgon och hälsa på om hon orkar förstås. 

I går hade vi besök av min kompis Marie och hennes dotter Lovisa det var jätte länge sedan vi sågs barnen lekte och vi prata skit i flera timmar  det var jätte trevligt. Nästa gång kommer vi tack Marie för  besöket.

Annars händer inte så mycket allt är som vanligt. Har tagit bort julen nu det känns skönt visst är det mysigt med jul men inte efteråt då vill jag bara att den ska bort, har dock inte bytt gardiner än det gör jag nog i morgon. På måndag börjar jag på kursen igen  har ju varigt ledig i två veckor nu men det ska bli kul att komma i gång igen. Vi fick ju hem uppgifter som vi skulle ha gjort........har jag inte  får nog börja med det bläää jaja det blir nog bra.  Ska börja laga lite mat nu köttfärs biffar och potatis klyftor tror jag det blir, i dag tänkte ha fredagsmys med barnen också det var längesedan. 
Ha det gott / Ewa  


Kommentarer
Postat av: Linda

Jajamensan det är äntligen

Postat av: Linda

Ja det är kanske som du säger, men det är ju så nu har man ju två till att ta hand om.. Och jösses vad trött jag är..

2007-01-15 @ 21:25:31
URL: http://www.lixenstrand.org.uk
Postat av: Linda

Ja men det är lätt att missa det jag lovar

2007-01-15 @ 21:31:35
URL: http://www.lixenstrand.org.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback