Grillning sol och bad.

I fredags stannade min syster och hennes yngsta kvar här efter att de andra gästerna hade åkt hem. Vi grillade och hade jättetrevligt drack lite vin och satt ute och pratade fram till 00.30 kallt vart det men vi satt med filtar på så det gick bra ändå. Fick massor med trevliga presenter tack alla. Det är så varmt ute gott gott 25 grader i flera dagar nu är sommaren här eller är det det här vi får?

Idag fyller min käre bror år. Vet inte vad jag ska köpa det är såå svårt har ingen fantasi till sånt :( Maj är fylld av födelsedags barn i vår familj. Mycket tårta blir det :)
Ska till optikern idag på syn kontroll måste ha starkare glas i mina glasögon ,ska ha nya bågar också för dom jag har är jätte gammla. Brukar inte använda glasögon men det har hänt nåt med mina ögon dom blir knallröda så fort jag sätter in linserna tror att det kan ha med pollen att göra men han skulle ta en titt sa han.Så vi får väl se vad det kan vara.

Måste berätta om vad Freia gjorde igår. Hon badade utan att vara rädd det har aldrig hänt förut. Jag tog fram lilla bebis badkaret och satte henne däri först var hon lite rädd men efter en min så tyckte hon att det var jätteroligt och ville inte gå upp hon sa: baba ( bada)mera sa hon. När jag väl tog upp henne så grät hon men sen ville hon hjälpa Elias och bada för han ville ju också bada däri så hon tvättade håret på han :) hoppas att hon fortsätter att tycka att det är lika roligt.
Nej nu ska jag ut i solen en stund innan det är dax att laga middag. Ha det gott kram/ Ewa 

Kommentarer
Postat av: Marie

Det tror jag hon kommer tycka, snart kan man ju ta ut poolen. Det väntar vi på, och Wiggo kommer att tycka det är görkul, bada och titta på alla bilar samtidigt. Vi får hoppas värmen kommer tillbaka snart.

Kramar Marie

2006-05-14 @ 10:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback