Länge sedan sist

Åhhh vad länge sedan det var jag skrev här det känns som jag inte har haft tid riktigt . S har varit i full gång med att ha sökt jobb och nu äntligen fick han ett.... i Falun :P jaja man ska väl inte klaga man kommer ju att överleva och kunna  betala sina räkningar. så nu är man ensam med barnen och det är ju inte första gången så det ska väl gå bra.

I lördags var jag ute på Disco känns som en evighet sen sist vet inte ens när det var men tydligen tillräkligt länge sedan för min syster dotter var också där hmmm. så när jag sa  till henne att jag också hade varit där men inte sett  henne  där inne sa hon :  JAA gud var med mej öhhh vad menade hon med det tro???? jädrans unge :) ville inte träffa sin moster på krogen ok jag förstår

.-21 var det imorse när jag körde Josef till skolan brrrr säger jag började inte vi gå mot våren? ska baka lite kladdkaka med de andra två i dag tänkte jag  så vi kan ha lite mys i kväll. just nu sitter dom framför tv n ja inte Freia då hon står mest i vägen låter det som.  Ha det gott kram/Ewa


Kommentarer
Postat av: Mads

hehe. jo - om du bjuder på en öl och bär mig hem? ;D hehe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback