Slappat

I morgon börjar allvaret igen. Elias till dagis och Freia börjar inskolning på nya dagiset men Josef börjar inte skolan förrens på tisdag. Åhhh förstår inte hur jag ska orka upp men samtidigt så tycker jag nog att det blir skönt ändå. Slappat & slappat det är det vi har gjort i dag. Tvättat har jag iofs så liiite annat ha jag gjort.
 
Imorgon ska vi åka i väg och kolla digital kamera och har dom nån till bra pris så blir det en. Plus att det blir roligt att kunna lägga in här.Jag som inte har något tålamod kan äntligen se resultat på en gång. ( lycka) Nej som sagt ska fortsätta kvällen som jag har gjort under dagen så soffan väntar./ kram Ewa

Kommentarer
Postat av: Jennie med 4a

Ja vad kul, håller tummarna på att ni hittar någon passande!

Här drar skolorna igång på tisdag men vi måste ta oss upp tidigt i morgon för att komma in i rätt tid :)
/Kramar

Postat av: Jennie med 4a

Hur har det gått? Nyfiken som jag är - blev det någon kamera?

Hoppas första skolveckan gått bra, här har det flytit på bra förutom att man är sååå trött - har inte riktigt kommit in i rätt dygnsrythm ännu.

Önskar en trevlig helg! /Kramen

2006-01-13 @ 16:15:43
URL: http://dagar.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback