Nu är den fixad....

Min dator har varit trasig. Så jag har inte kunnat skriva ngt här på ett tag men nu är den i gång. ( älskade bror) som kan allt!, men ngn kamea har det tyvärr inte blivit än, skyller min sambo för det inget duger, grrrr så snart köper jag en utan att han är med.

Snart flyttar jag (längtar ) Vi ska byta köket och då går det ju inte att bo här med tre barn och vara utan kök men det som är det värsta det är att det blir så länge. Vi måste ju riva köket också, måla taket och städa bort allt i skåpen så det blir ju ca 10 dagar som vi får bo hos svärmor. (tur att hon inte är hemma hela tiden :)

men bara allt är rivet så går det nog fort. Ska bli så skönt att flytta tillbaka till ett helt nytt kök sen. Det är väl typ en gång i livet man tar sej råd till det :) ska lägga ut bild på det sen när det är färdigt. Sen är det bara resten av huset kvar *S* nä nä sen får jag vänta lite men bara lite.

Annars har det faktiskt inte hänt så mycket i veckan har ju iofs haft inskolning med Freia på dagis och det går jättebra.  Kram/ Ewa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback