fortsättning...

Har varit en bra och lagom slapp dag i dag. Madde varit här sedan i måndags  och det har varit jättebra ätit gott och lyxat oss. Nu är det slut med det..... Anders och Lotta var här en sväng och drack kaffe, Herreud Freia älskar verkligen Anders ( min bror ) hon blir helt galen av glädje, Andie Andie ropar hon fjant ungen :)
Josef och Elias bygger en koja törs inte titta vad dom ha dragit fram märks senare:P.
 
Önskar att jag hade en digital kamera det blir så mycket roligare att skriva till bilder, får nog införskaffa en. Vet inte hur mycket skrivande det blir här än då jag inte är en hejare på datorer överuvudtaget men men ska göra så gott jag kan, man vet ju aldrig kanske blir jag bättre så småningom.

Kommentarer
Postat av: Jennie med 4a

Hej och vad kul!!! Kan jag länka till din sida?

Ja det tycker jag du ska göra, skaffa en digitalkamera alltså :) Det är så otroligt roligt med en sån, man tar betydligt mycket mer bilder med denna än med en vanlig - jag lovar! Finns många bra som är billiga så ut och shoppa :) /Kramen

Postat av: Jenny

jöttefin sida du har gumman :) :) :) :)

2006-01-05 @ 22:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback