Lite blandat

Jaa nu börjar man bli installerad här hemma i alla fall. De två små var på Dagis i dag  och Josef var i skolan så jag passade på att hälsa på en kompis hela dagen det var jätte trevligt. sen åkte jag därifrån direkt hem och hämtade barnen och så åkte vi och handlade, vill ju köpa så mycket nytt nu till köket men tänkte att jag ska vänta tills jag åker till Ikea. så det blev mest lite mat.

Svärmor kom hem i går oj vad presenter hon hade med sej  smycke och tavlor till mej och kläder till barnen. Freia fick en jättesöt klänning så i morse när hon vaknade ville hon pova den direkt ( söööt ) ska dit i morgon och äta svärmors mat  åhh vad vi har längtat speciellt barnen. Har jobbat lite också Härom dagen började jag 04.00 herregud så tidigt men det gick bra. ( Har ett extra jobb så jag jobbar då det behövs folk hoppas på att det ska bli mer och mer men vi får se )

Känner mej ovanligt pigg för en gångs skull känns skönt men däremot är barnen trötta. Josef är den som är tröttast tror jag han är sååå trött i skolan säger hans fröken. Funderar på om jag ska köpa nåt som heter eye que ( vet inte om jag stavar rätt, ) det ska tydligen vara bra i alla fall .Näää det börjar bli dax för kvällsmat här men hör av mej snart igen kram/ Ewa


Kommentarer
Postat av: Jennie med 4a

Vad kuuuuul! Vad blev det för en? Skynda skynda nu att ladda :) /Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback