Jobbar och sjuka barn

Stackars min lille pojk han är sjuk och har feber plus att han kliar sej i ögonen så han ser ut som en panda. Jag och S har jobbat om varandra så vi har kunnat lösa det bra hitills hoppas bara att de andra klarar sej. Verkar vara nåt som går på dagis fick jag höra i dag från en fröken det är många som har varit hemma tydligen :( 

Freia hon är en riktig klätter apa kommer inte i håg att de andra var så vilda hon är överallt hon försöker numer klättra över grinden vi har upp till trappan och lyfter man ner henne gallskriker hon. Envis som sin mamma brukar S säga  - vadå jag envis nääää det tycker jag väl inte hehe. Freia kan säga mormor också momo säger hon och munnen ser ut som ett litet o så gullig.

Var med svärmor  när hon skulle köpa nya möbler  hon beställde en del grejer som kommer på tisdag kuuul. Gjorde lasange i dag och kladdkaka till efterrätt  lite mysigt måste man ha på alla hjärtansdag och mycket levande ljus  satt och åt och fikade i nästan två timmar :) myyys. I morgon ska jag ta en tur upp till syrran jag och Elias passar på när det bara är han och jag så man kan sitta ner i lugn och ro. Har ju lovat kort på köket också men grannarna som skulle hjälpa mej ligger sjuka i influensa så dom får stanna på sin sida av gatan ett par dagar till. kram / Ewa

Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas lell-pöjken blir bättre snart, då blir det kanske ingen musikskola då men vi höres över telefon :)

2006-02-15 @ 18:39:15
Postat av: Jenny

Den där kladdkakan å lasagnen skulle ju ja vara med på :P

2006-02-19 @ 09:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback