jaha..

Nu är jag också sjuk men men. I morgon kommer S syster hit från Stockholm och hälsar på ska verkligen bli jättekul man träffar henne så sällan samt att min fd svägerska kommer hit med barnens kusin alla samlas vi hos svärmor och har de gott och trevligt hela helgen. Hoppas jag mår så pass bra att  M och kusinen kan bo hos oss.

I dag kom Lotta förbi precis när jag skulle hämta Freia på dagis så vi gick tillsammans dit och hämtade henne sen ville hon inte komma till mej så länge Lotta var hos oss. Har jobbat i dag också gott gott har verkligen längtat efter att få börja jobba igen visst det har varit underbart skönt att vara hemma med lillskruttan men efter 1.5 år vill jag ju komma ut i arbetsmarknaden igen och det gick ju fortare än vad jag hade trott. Har inte hunnit berätta det för mina vänner än hihi.  jobbar ju visserligen inte varje dag men det kan vara bra mjukstart :)

Annars har det inte hänt å mycket det hostas mest här hemma. Elias beställde pannkakor till mat i dag inte särskilt stor lust till det men vill han ha det så får han det han äter ju så dåligt när han är sjuk så man får vara glad att han vill ha mat. 1 pannkaka fick han i sig bra det. Just nu ligger han och snusar i vår säng så det blir soffan för en av oss i kväll S infinner sig nog där när han kommer hem från jobbet. Nu ska jag slöa vid tv.n ha det gott Kram / Ewa

Kommentarer
Postat av: Marie

Krya på er, krama barn och göbbe från oss i Segersta

2006-02-17 @ 17:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback