43052-12

43052-12  Så här trött ser man ut när man har gått upp 04.00 och jobbat i sju timmar.
 
Barnen mår bra nu men Freia är fortfarande rosslig och hostig men det börja bli bättre. Elias ska få gå till dagis i morgon vilket nog kommer att uppskattas, han börjar att bli så rastlös nu han va ju hemma hela förra veckan. På torsdag är det bokrea då ska jag ut och handla  lite kokböcker min som jag har haft i flera år är ut sliten nu.

Har inte hänt så mycket i dag men har haft besök av Lotta och hennes syrra det var trevligt dom hjälpte mej med förslag på vilken färg som jag ska ha i hallen. Kan inte sitta här nu Elias surar och vill ha kvällsmat :) ha det gott kram / Ewa


Kommentarer
Postat av: Mads

På fredag är det tenta. Snacka om att jag är nervös. :( Fyfan. Sover dåligt gör jag med. Jag saknar er, vill hälsa på snart!

KRAM

2006-02-23 @ 02:02:42
Postat av: Jenny

du e att så söt såå på kortet :) :)

2006-02-24 @ 22:34:40
Postat av: carmitha

Hej

tack för ditt besök, va skoj med fler från sveriges vackraste landskap:-p Själv bor jag i Säffle men har syrran i karlstad

Önskar dig en fin morrondag

kramis mitha

Postat av: Linda

Vad kul att du har varit inne hos mig ett par gånger & hälsat på. Kul att du också gillar min hemsida.. Jotack dopet flöt på bra...

2006-02-27 @ 15:02:08
URL: http://www.lixenstrand.org.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback