kaos

Ja just nu känns det lite så.
Jul spenderades som den brukade hemma hos mamma och pappa det fattade några och det är klart lite trist men det var trevligt ändå.
Men på nyårsnatten fick min mamma åka till sjukhuset då hon hade ramlat och fick spendera en vecka där. Hon kom hem igår och nu känns allt i sin ordning men gud vad hon skrämde oss. Vill inte gå in på för mycket då hon kanske inte tycker att det är så kul att bli utlämnad till cyber rymden :)

Barnen har börjat skolan och rutinerna börjar åter ta fart skönt tycker det blir lite jobbigt efter ett tag.
i dag skulle Josef börjat på kör men dom hade tydligen ändrat tiden när vi kom dit så det börjar inte förrens nästa vecka  och ingen info tycker jag är lite dåligt.  I morgon börjar han på teater han gillar ju inte sport så han och  vi hjälps åt att se om vi kan hitta ngt som han tycker är kulhan älskar att sjunga och är med i skolkören så kören är nog inget problem teater har jag ingen aning om men han får väl prova i alla fall. 


 lägger in en bild på vår fina julgran vi hade i år tyckte den var så fiinär ju ganska kräsen när det gäller sånt :P



 

Kommentarer
Postat av: mia

hej gumman. Hoppas att allt är bätre nu, du får ge dig själv och din mamma en stor styrke kram i från mig.
Ps, kaffe i feb?????? vecka 8

2008-01-10 @ 21:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback