handlat

I dag tog jag med Elias och handlade ( han var sjuk men han mår bra men fick vara hemma en extra dag) åkte ut till maxi och strosade runt hittade gummistövlar till han och Freia för 39 kr st + 2 par gympa skor till Elias också 39 kr st tycker jag var bra kap.
Nu har han lite vår skor i alla fall men till Josef hittade jag inget. Hämtade ut josefs ögonsalva också och det var inte billigt kan jag säga huuuu men men han ska ju ha den så det är ju inget att göra ngt åt.

I dag ska det bli rotmos här hemma det var evigheter sen jag åt det säkert över 10 år sedan, ska bli kul och se om barnen äter :) .I kväll ska jag iväg och hälsa på min underbara vän J länge sedan nu.
Ha det bra kraaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Madeleine

...och sen ska du komma och hälsa på din UNDERBARA systerdotter som tycker att du är världens bästa moster. (f.j.ä.s.k.)

2008-02-21 @ 19:23:47
Postat av: Jenny

naaaw gumman :) :) :)

2008-02-25 @ 10:26:04
Postat av: annica

Hej! Jo, halskedjorna som killarna har på sig är dop-presenter. Lite roligare än vanliga tunna kedjor med berlock. Ha ha...känner mig lite dum, men har nog aldrig fattat att Du bor så nära som i Karlstad =) hi hi lite trög är man...hrm ibland.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback