doktorn i dag

I morse fick jag trevligt besök av D drack lite kaffe och tjata lite en stund.  Hämtade barnen lite tidigare från skolan då Elias skulle ta blodprov hos dr. det gick jätte bra han är så duktig grät  lite när hon stack honom men inte speciellt mycket.
Till hösten ska vi träffas igen och diskutera vidare om vad vi ska göra . Det är så att Elias är lite kort och då tar vi en utredning för att se om det har med ngt med hormoner i kroppen eller om han bara är liten ändå. Det känns ju bra att dom kollar upp det för jag har ju tjatat om det sen han var tre år så nu äntligen blev det av.

Åkte och handlade lite middagsmat, det blev grillat i dag igen men det är lika bra att passa på medans vädret tillåter. Elias har en kompis här nu så dom har spelat fotboll i en timme med S som är hemma och ledig från jobbet ngr dagar.  Gott att han kan vara hemma lite längre han missar ju så mycket när han är i Norge ju,
I går var han och pojkarna och spelade brännboll när F1 klassen hade avslutning. så dom hade med sig fika och dom var nog borta i två timmar lite kul för fröknarna att pappa var med annars är det ju mej dom ser mest  :)
Har bytt gardiner i vardagsrummet i dag blev ljust och sommrigt  hittade billiga på ica maxi för 99 kr inte illa tog 2 paket då jag behöver 4 längder.  Nej nu är det dax för lite kaffe. Ha det gott kram Ewa.

ps. jag vill ha husvagn sitter och kollar på blocket hela tiden men jag är nog kräsen men Hobby dom är mysiga tycker jag :) ds

Kommentarer
Postat av: mia

Glad midsommar på er med. hoppas att ni mår bra. mvh mia med familj

2007-06-22 @ 10:46:41
Postat av: mia

glad midsommar på er med många kramar mia med familj

2007-06-22 @ 10:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback